mat i frysen

Hej igen!

Nu har jag precis tittat på ett par avsnitt av Grey´s Anatomy. Jag tror jag måste skriva om det i ett senare inlägg för det är så jävla bra !!! Mamma och Felicia är inte hemma. Mamma är på nått möte och Felicia är å rider. Jag är själv. Igen. Ska gå ner och titta vad det finns för mat i frysen för jag har lovat att maten ska stå klar på bordet när Flisan kommer hem halv 9..  Så jag antar att det är dags att börja med det strax. 




                                      


                                      Jag är tom

Kommentarer
Postat av: gravid 20-åring

Tack, va snällt sagt, hoppas bloggen är bra...



2009-02-24 @ 21:46:39
URL: http://ho0mii3z.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0