Jag fixar det inte !

Det kommer sånna här dagar. Och jag vet inte hur jag ska hantera dom..
Jag känner bara att jag vill, eh jag vet inte gråta !!
Jag vet inte varför och jag vill inte ha sånna dagar. Och jag vet inte vad det beror på för resten av hela dagen har vart bra.
Men så kommer jag hem sätter mig ner och ska ta det lugnt så bara kommer det..
Och det suger.. För som sagt jag vet inte vad jag ska göra åt det..

Folk säger ju att det alltid ligger nått i bakom, hm typ i det undermedvetna. Men om så är fallet vill jag att mitt undermedvetna ska komma fram å tala om vad faan problemet är.. För jag fixar inte det här..
Ne nu får jag faan ta å rycka upp mig själv.. Gå en promenad eller nått..

Åh fuck off !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0