Helgen som varit :)

Ja har inte riktigt harft orken att skriva ordentligt på ett tag har jag märkt.
Men men det händer väll alla ibland.. Hehe...  Nu tänkte jag i alla fall skriva om vad jag har gjort i helgen:

I fredags så satt vi hemma hos mig ett tag. Det va jag jess emilie och nadia.. Och det va riktigt trevligt faktiskt.. Efter det drog vi till bowlingen. Men där va det rätt dött faktiskt. Så efter ett tag drog vi till Stadt. Där va det tydligen roligt för tiden gick så jävla fort. Känns som vi dansade i 2 minuter kanske.. Resten av tiden va man upptagen med annat eller fick knö sig fram blan alla miljoner folk :)  Sen va den nån liten sak som ville ha bråk men, jag klarade mig undan fint.. Men hon rev fan till mig på fingret å nu e det svullet å göra svin ont så jag funderar på om tönten hade rabies lr nått.. HAHA.. Skit samma. Tog tydligen lite kort, men dom är nog inte för någon annans ögon än mina... Öh ja... Sen har jag ju ingen kamera längre eftersom min då är DÖD !!!!

Över till Lördagen nu då: Jess kom hem till mig och vi drog direkt vidare till min syrra.. Där satt vi en stor del av kvällen och spelade spel, party alias. Har ni spelat det? Det är skit kul i alla fall. Och måste ju då säga att jag och Jess tog hem de hela.. Hehe.. Klocken blev 23.00 och vi kände nästan att det inte skulle va någon ide att dra till bowlingen, men så fick jag insider info av emile att en viss person befann sig där så snabba ryck och vipps va vi på bowlingen... Det blev att vi fick en bana och spelade bowling... Hm och vem vann? så klart var det JAG SOM VANN även detta.. Så jävla underbart.. Efter det så skulle alla till stadt men jag som är för liten hade ingen aning om vad jag skulle göra.. Jess å Marie skulle hem.. Men jag va ju fan party sugen ju :) Så söt som Maria är fixa hon både in mig och så vi slapp stå i kö. underbart.. Dansade som galingar. Och hade skit kul.. Hela Lördagen va skit trevlig... Plus i kanten till Tess å Tommy som fixade denna trevliga kväll...  Tror föresten att jag gick 2 mil eller nått lördags natten med.. haha... men vad gör man inte för sina älskade..

Har inga kort, men jag tror jag ska sno några av Tess som va fotograf igår :)

Nu ska jag ner å fortsätta med tvätten.. Inte lika kul.. Sen är det väll dags för mina tankar om er del (hm va fan e jag på) 5 tror jag ...  Sen ska jag iväg å träna lite med Jess å sola med.. Ska bli så skönt. Jag älskar verkligen värme.. Helvete vad långt ilägg det blev nu då..Aja Cred till er som orkat läsa :)

Byeeee


Kommentarer
Postat av: Vega

Grymt fin blogg, har frågestund i min blogg just nu http://vmk.blogg.se/2009/february/fragestund.html#comment , fråga gärna något :)

2009-02-01 @ 20:40:15
URL: http://vmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0