Frugan gästbloggar!

Hej där Carolines trogna läsare.
Nadia här.
Sitter hemma och har sjukt tråkigt. Kom då på att jag kan praktiskt taget alla Carolines lösenord. Tänkte spexa till det lite och gå in på hennes blogg och skriva några vackra ord. Helt utan hennes vetskap. Kanske ska jävlas lite också. Skriva hatbrev till massa olika folk. Skoj?

Haha, nedå. Självklart vet min älskade att jag skriver ett inlägg här. Jag halvligger i hennes soffa nu och hon står i duschen. Som sagt, jag gästbloggar som det så vackert heter :)

Hurtiga som vi är så har vi vart och tränat ikväll. Det var gött. Man känner sig så duktig så. Roligt att träna med ngn som man håller kär också. Gör pinandet lite roligare iaf :) Söt som Caroline är så bjöd hon på kaffe efter tränandet. Och söt som jag är så cyklade jag och köpte frallor. Kaffe med ostfralla är ngt som aldrig slår fel !

För er som är lite nyfikna på vad carro barro aka groupie har gjort idag så kan jag väl skriva en rad eller två om vad jag vet iaf. Mikaela har varit i Lidköping idag så henne har Caroline lekt med. Dom har fikat på Söderströms och kikat på staden. Hon fyllde på sin garderob med en ny "bh" och en ny klänning. Fina grejer det ni :)

Nu var hon klar i duschen så jag tänkte hetsa henne lite. Vi ska nämligen slå följe. Namnet på den hon ska till kan jag tyvärr inte nämna här. För som ni trogna läsare vet så håller hon inne lite med sånt. Hon nämner typ inga riktiga namn på hennes älskare. Hon ger dom smeknamn.

Men om ni är riktigt intresserade av att veta vem hon ligger med och när så är ni välkomna att höra av er. Skriv ett sms, slå en pling eller skicka ett mejl till mig så svarar jag med mitt kontonummer. När ni sedan för över pengar så skriver ni ert namn som meddelande. Därefter hör jag av mig till er med insiderinformation som är baserad på det belopp ni vart villiga att betala.

Nadia Svensk, 0739382580, [email protected]

Hepp, ligga här och lukta solarie blandat med svett är väl ingen höjdare. Så jag ska nog klappa te na på häcken så vi kommer iväg. Jag vill hem. Ta en dusch and make some love with my babyboy. Tack för mig. Ha det, hej.





Kommentarer
Postat av: emilie

hahaha

2009-02-03 @ 22:50:55
Postat av: Tessan

Du e så sjukt rolig Nadia Haha...

2009-02-04 @ 08:32:57
URL: http://plavvis.blogg.se/
Postat av: frida

hahahahahaha!! jag dör!! så kul!!!

2009-02-05 @ 19:08:37
URL: http://fridasstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0