Den roligaste helgen på länge

Min fredag då: började med att jag, Nadia och Ramon satt hemma hos mig å slurpla vin! Mycket trevligt. Efter det drog vi till bowlingen kika lite å dansa lite, hehe.. Efter det så blev det ovanligt nog stadt. Där hade vi det nice. Det va en ad kul fredag och allt va bra.. Ingen otur med nått fast det va fredag den 13:e ...

Nu till Lördagen.

Jag och Emilie gjorde i ordning oss för att dra hem till ramon. Kom dit
å fick asgod mat.. Kyckling revbensspjäll potatissallad potatisgratäng och sallad å bröd å gud vet allt. Himlans mummsigt va det i alla fall. Sen spelade vi Wiee så nu är jag grym på både tennis och bowling.. haha.. Efter det blev det singstar hm vi kan väll säga att det gick svin bra det med...Höhö...



Sen bar det av mot trollhättan. Världens party i bilen. Jag och emilie pissa i kors och i ära till alla <3-dag blev pisset ett hjärta.. Sweet, Kom fram till stället vi skulle parta på Hotell Scandic Swania. Och fast det va 25 så kom vi in.. Gött kött :)
Date va det som spelade och för er som inte vet vad det är så är det ett modernt dansband.. Japp det är det och dom e svin bra. Och han e svin heeet.. Jag dansade bugg med, så nu har jag ett skadat finger, tack vare proffsbuggaren emilie svensson. HAHA. Så i alla fall tog jag modet till mig med att snacka med han. Hm det gick ju lite bättre än sist i alla fall, på dansbandskampen när det enda jag fick fram va Öh öh.. Snacka lite i pauserna å när det va slut..  Klart dom hetaste var ifrån Lidköping vad annars liksom.. Mer info vill jag nog inte ge er :)

Jag och Ramon dansar bugg :)

Date rockar ;) kolla hans hår, haha


Maria Jag Ramon Ursula och Emilie

Ramon och Jag

Åh behöver jag ens säga vem vi sitter med? :) Slurp !!!


Jag å Anders i date  ;)




Som emilie sa det som händer i Trollhättan stannar i trollhättan, lame but true :D



Och jag vet att jag är värsta tönten men jag hoppas att ni ser vem de är han pekar på när han sjunger där i mitten :)
HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0