Blommor

Igår kom ju Ramon hit på lite fika, och en massa babbel :) Det va så trevligt så... Sen eftter en stund kom även Lisa och Malin hit.. S¨vi satt här och snacka alla 4.. Det va riktigt trevligt.. Tittatde på en massa gamla kort med.. Och jag och Malin skratta så vi höll på att dö !!!  Aja sen i alla fall så drog alla utom Malin hem. Så vi satt å snacka en massa skit å hade det trevligt...  <3

Idag ha jag vart med pappa och susanne på Läcköblommor... Så nu har jag fått lite nyttt..
Ska ta kort på dom å visa er sen.. Men fört är det dags.. Nu skiter jag i vad som kommer i mellen hur tråkigt det än är..
Hur lång tid det än tar.. Jag ska storstäda.. Börjar med monster disken.. Inte såå kul... Önska mig lycka till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0