alla hjärtans dag

Ja då var det alltså alla hjärtansdag i dag då.. Vad ska jag tycka om de.. Än så länge känns det bra. Det är ju första året jag är singel denna dag. Eller jag var väll de förra året med. Men det kändes inte som om det va på riktigt då, det känns nu..
Idag önskar jag att jag hade en pojkvän, som jag skulla bara få mysa med hela dagen. Som man kan få köpa massa gulliga presenter till. Bara få vara KÄR. Lite lustigt ändå att det känns extra idag. Igentligen är det ju en helt vanlig lördag bara att man satt ett till namn på den. Ush det känns lite jobbigt. Men efter regn kommer solsken eller hur?











Ikväll blir det i alla fall Trollhättan som sagt. Hoppas på en super utekväll där.. Kanske finns mer valmöjligheter där än inne på lilla stadt med :) höhö.. Som vi snacka om igår, det kanske finns mer kött.. Haha nee då det jag syfta på va det att man kan göra va fan man vill när man inte är i Lidköping å festar. Man kan dansa hur fult man vill rocka gärnet bli hur full man vill och skämma ut sig så mycket man vill.. Haha nu när jag skrev det kom jag på att det är ju precis så här jag beter mig inne på stadt ju.. HAHAHA.. jeje sånn e jag.. Man måste ju faan bjuda på sig själv ju.. Så nog om denna dag.. Nu ska jag upp till Emilie och dricka kaffe och rota igenom hela hennes garderob och hittar jag inget där så tänker jag faan gå ut nalen ikväll alltså.. Have a nice fucking valentine´s day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0