3 timmar

Hej

Det är verkligen så illa att jag bara fick 3 timmars sömn inatt..
Men Greys Anatomy är så jävla bra att jag kunde inte sluta titta på de.
Och sen ringde ju mamma å drog upp mig klockan halv 11 i morse..
Haha jag lovar att jag såg ut som ett jävla lik...

Igår gick jag hem till Tess en sväng, käka mat. hehe hm kebebtallrik om jag ska va ärlig..
Sen tittade vi på semestersvenskar.. Hm ja om det säger jag inget förens nästa program är slut..
Gick hem i min ensamhet.  Tillslut äntligen kom Jessica och höll mig sällskap..
Vi satt å flumma i köket å soffan tills klockan blev närmare 4 tror jag.. Hehe.. Då gick hon hem.
Och ja la mig då och titta på Greys :)

Nu ska jag städa för snart kommer Ramon hit å ska dricka kaffe och jag lovar att det ser förjävligt ut här igen...
Faan gör jag nått annat än å städa? Känns då inte så i alla fall. Svin tråkigt ju..
Men det är bra att han kommer för då måste jag ta tag i det annars är jag ganska bra på att sjuta upp sådanna tråkiga saker.. Hepp dags att börja då...


Kommentarer
Postat av: emilie

jo jag hade ju tänkt göra de, men du svara ju inte så då får jag väl försöka sova ist :P antar att du ligger och sover efter 3 timmars sömn. hörs imorgon god natt

2009-02-06 @ 01:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0