Tja !

Hej !

Jag håller precis på att få släppet på min dator.
Eller rättare sagt på ett j*vla program.. Inte alls kul när inget
vill funka som man vill. Aja det funkar nog snart.. Annars jävlar..
HAHA... Fick precis ett Mms av en där det stod då här kan man göra om
man har tråkigt: Så hade dom sättit på en stackars hund glasögon :)
Haha en hund dom hitta utanför nått place som dom inte hade
en aning om vem som ägde den! Haha helt galna.. Aja så va det med de.

Igår va det ju fest då.. Och jag va allt lite seg innan jag kom igång
men när jag kom igång.  Då var det röjj vill jag lova..
Jag hade det riktigt trevligt faktiskt... Hm sen va det nån
stackare som fick åka ambulans med.. Hon hade tydligen fått en
flaska i huvudet och skärt upp hela nyllet... :S
inte så kul kanske... Efter Stadt i alla fall så gick jag och träffade
Robbin.. Å det va ju typ evigheter sen vi sågs..
Tror det beror på att han blev tillsammans med
ett pucko.. Men nu va det ju slut mellan dom
i alla fall så han kan va social igen :)
Åkte med dom en liten sväng sen släppte dom
av mig hemma hos Jocke :)

Sen gick jag hem till Emilie käka Popcorn och kollade på
Horton och stensomnade..
Nu ska vi dra å käka glass :)

Tjaooo !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0