Fredag i parken !

Hej på er !

Igår hade jag det verkligen skit trevligt i parken.. Det var över mina förväntingar kan man säga... Dansade och stog och lyssna till musiken... Och det va röjj!! Sånnt gillar jag :) Hehe.. Kom dit vid kvart i 10 typ.. Kom inte ut från området förens vid 20 i 3 :) Satt och pratade med ett par av vakterna som var mycket trevliga :) Höhö..Efter det drog vi hem till mig.. Jag och Emilie alltså, inte jag och vakterna :) HAHA.. Skulle igentligen dratt fram till Torngrillen och käkat.. Men så blev icke fallet för jag och emilie blev osams.. Hm vet inte hur det är idag men ... Eftersom hon inte hört av sig än antar jag att hon fortfarande är arg.. Inte en aning om varför men jaja.. Det löser sig nog det med.. Som det brukar vara... Allt i sin ordning..







sen vet jag inte riktigt vad som hände
för nu är det blomramar på en del kort.











Så de va dom kortena de då :)
Och så här såg det ut när jag
precis hade vaknat i morse:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0