SOOOOOOOOOL

Gud vad jag älskar detta vädret :)

Nu är jag ju igentligen stressad, men hinner kankse skriva en rad eller två ändå..
Har vart i Grästorp idag och kollat på lillasyster som tävlat i dresyr och hon var
så duktig så. Efter det blev det systemet och sen åkte jag förbi storsyster och sa hej.
Sen hängde jag med Robert, Kenny och Richard fram till stan och fika :)
Så trevligt så. Efter det kom Emilie och hämta upp mig så drog vi till hennes häst.
Sen drog vi till hennes mor & far som bjöd på kaffe! Sen åkte vi ut till Melby för att kika in
pappsens nya hus.. Shit det va verkligen super fint.. Ett kap så att säga :) hehe..
Sen har vi glidit lite och nu ska jag hoppa in i duschen.

Ikväll ska vi ju på emilies brors födelsedags fest. Han har ju liksom blivit hela 30 nu :)
Det ska bli trevligt. Hörde nått om leker, hm kan ju kanske bli lite pinsamt. Men de
ska nog gå bra. Kommer säkert ha super trevligt :) Ne duschen va de ja ! Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0