sol sol sol

Nu kom jag precis innanför dörren :)
Har ju vart ute lite med emilie och vi har bla
vart hemma hos hennes kära mor&far och fikat..
Mycket trevligt.. Så passade jag på att försöka
få lite färg i ansiktet med medans Emilie städade bilen.

Ikväll blir det en lugn kväll, eller ja det är bestämt så i alla fall..
Haha, Min gissning är att det blir jag Nadia och Emilie ikväll.
Det låter som en farligt grym kombo :) Så watch out..
Ne nu bara jag flummar... Fick för övrigt ett mms nyss..

*hmm* haha det va ett unikt mms kan jag ju säga,
one of a kind :P








JAG ÄLSKAR SOLEN

Kommentarer
Postat av: Hälsogudinnan

Hej!



I min blogg skriver jag om hälsa, välmående, skönhet, nyttig kost och träning, jag granskar innehållet i smink och hudvårdsprodukter och tipsar om produkter som är bra för huden. Det jag vill med bloggen är att inspirera och motivera andra människor till ett hälsosammare liv! Kika gärna in och se om du tycker att min blogg är bra! /Hälsogudinnan

2009-04-18 @ 10:21:58
URL: http://halsogudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0