Jag har en ny tatuering

Hej igen :)

Jag och Emilie har vart ut hela dagen och glidit :)
Först drog vi till han som skulle tattuera emilie..
Och vet ni vad? Nu har även jag en till tattuering :)
Och jag är super nöjd och tycker att den blev jätte gullig !
Tack för den både Fredric och emilie...
Efter det drog vi till emilies häst sen åkte vi och
träffade någon, någon efterlängtad :) Det var trevligt..

Och så har vi vart på Mc donalds med, Gött med milkshake.
Nu så har jag duschat precis och väntar på att jag ska åka
härifrån, hehe.. Nu ska ni få se en bild eller två.. Hej så länge!


åh det gjorde så jävla ont !


tur att fötter i sig är så jävla heta, men aja här e den :)


:)

   
           

På dom tre sista bilderna ser ni emilies tattuering
som dock inte va klar där än då som ni kankse ser :)
Och sen är det då Fredrik in action !!


Kommentarer
Postat av: sanna a

haha, foten är fan hemsk att tatuera alltså :)

2009-04-14 @ 13:40:26
Postat av: Jenny

Varför döper du inte din blogg efter hur du e som person ? WWW.EFTERBLIVEN.BLOGG.SE hade passat dig bra ... :)



puss

2009-04-14 @ 15:56:53
Postat av: Jeanette

Fin tatto :) Kom på mig själv nu att jag måste ta tag i min tatuering som jag ska göra :)

2009-04-16 @ 23:56:18
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0