is

Hej ni glada..

Jag har ju inte skrivit på snart två dagar?!!
I torsdags va jag ju ute.. Var med Emilie och Sanna A..
Satt och tjöta skit och hade det trevligt. Gick förbi Totte med på vägen till
Stadt.. På stadt var det inget vidare faktiskt men det var sjukt mycket folk.
Efter stadt drog vi till Totte igen.. Satt där tills klockan blev så mycket att det
var dags att dra hem typ vid 4 tiden.. HAHA.. Aja hade en kul
kväll trotts att det sög på Stadt...

Igår ville jag mest hela dagen.. Jag och Emilie ställde klockan på 11:00
Så kom hon och mötte mig för att vi skulle gå på vår marknaden..
Som var värdelös.. Man gick ett varv sen var man klar..
Och vi mådde så jävla bakis båda två.
Så att promenaden hem som bruka ta 20 minuter
 tog oss hela 2 timmar :) hehe.
Sen drog vi och köpte mat och hade picknick på gräsmattan utanför..
Fick även sällskap av en tredje
part som kom och käka med oss..
Mycket trevligt..  I alla fall så mådde jag så dåligt..
 
Men på nått jävla vänster lovade vi bort oss till en fest i Skövde..
Jaf försökte och jag försökte att komma igång alltså.. Men det va
sten kört.. Och dom på festen va helt galna.. Orkar inte dra allt här,
men det slutade med att en av killarna satt spritt språngande NAKEN.
Medans dom "flesta" andra killarna satt och pilla och klämde. Dom stoppade till
och med in en isbit innan för förhuden och satt och höll så tills den smällte..
A jag sa ju det. GALNA !! vi drog hem vid ett..



får skriva sen igen. orkar inte nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0