inte haft nått vettigt att skriva

Jag har skrivit mycket det sista :) höhö..
Eh jag har ändå inte haft nått vettigt att skriva känns det som.
Igår var vi ute och gick en sväng. Sen va jag och handla..
Efter det var det matlagning och tv tittande som gällde..
Jag gillar sånna dagar.. Mysiga dagar :) När man bara är..

Dagen innan igår alltså i Söndags.. Den dagen gillade jag inte..
Kallabalik (stavas det så lr?!) Men vi får väll se hur det löser sig
men dom världsliga problemen.. Hoppas jag får som jag vill.
Och att söndagen inte gjordes helt i onödan.. :)



Nu när jag på väg till Götene..
Ska hem till Gillis för första gången..
Det känns som att det är på tiden.
Vet inte vad vi ska hitta på, men nått trevligt blir
det säkert.. Jag skriver igen när jag är framme..
Bussen guppar så förbannad att det blir svårt att skriva :)

love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0