Igår dårå :P

Hej ni glada?

Hann ju inte riktigt med att skriva nått mer igår..
Men igår så var jag nästintill en upptagen kvinna.
Direkt efter att jag vaknat mötte jag upp Malin & Lisa.
Skulle sola men det blåste djävul ute :) Hehe. Satt och tjöta lite
och klämde lite :P Sen drog Lisa och då drog jag och Malin
till värnemuseet och solade. Svin gött med lä där ju :)

Sen blev jag upphämtat och så drog vi till Trollhättan och hämtade nån grejj.
Efter det på vägen hem svängde vi förbi Grästorps ridskola.. Sa hej till mamma.
Sen in till stan hem och ducsha och upp till emilie och va social :)
Sen lagade jag ju som sagt taccos. Eller ja och ja vi kanske man ska säga..
Och det va faan svin gött..

Ne nu ska jag gå å försöka få bort all svart färg i min panna. Emilie har
nämligen färgat mitt hår :P

Hejdå!


haha så det kan se ut :)
Jag ser ju nästan ut att gillat andreas ? HAHA

Kommentarer
Postat av: leah

sv: jag har faktiskt ingen aning , vad har du gjort idag då?



Sorry för att jag svarar segt, har inte haft tid..men nu har jag

2009-04-09 @ 03:28:08
URL: http://leahstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0