Hejje

Hur kul är det inte med gamla kort?
Hittade en massa fula hemma igår, men efter som jag inte har någon skanner så fick det bli att ta kort på sitt kort.. HAHA... Vet inte riktigt hur gammal jag kan va här?! 16 kanske? Eller är jag helt ute och simmar :) Ne jag tror allt det va där nån stans....


















Haha jag säger då de :)
















Haha, Felicia ,Sanna och jag..
Vi var hos mamma i småland och jag och sanna skulle ut till nått ställe typ som parken :) Höhö...














Sitter  hemma hos Tess nu.. Har precis käkat en smörgås och druckit kaffe :)
Det va gott, sitter och väntar på att ett bög videoklipp ska komma upp...
Inte för jag igentligen vill se det ändå men, det kommer jag göra i alla fall..
För att reta upp mig själv lite kanske... Jag verkligen avskyr den människan..

Kommentarer
Postat av: Liiisa

Det linnet minns jag allt ;)

2009-04-22 @ 18:44:28
URL: http://kroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0