Har du någonsin . . . .

Har du någonsin: Sagt nej till samlag: Ja Varit medvetslös: Ja Hånglat med nån riktigt ful: Ja Hånglat med fler än 50 pers: Nej Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Ja Gjort något riktigt dumt: Ja Gjort något du verkligen ångrar: Nja jag tycker aldrig man ska ångra något. Blivit full på ett släktkalas: Nej Varit full i skolan: Nej Blivit portad ifrån en krog: Ja Varit otrogen: Ja Slagit sönder en tv: Nej Önskat att du var det motsatta könet: Ja vem faan har inte det i vissa stunder Överdoserat: Nen vadå för nått? Åkt ambulans: Nej Gjort nåt olagligt: Ja Fått din mamma att gråta: Ja Blivit polisanmäld: Ja Slagit ner någon: Ja haha Skämts över dina föräldrar: Nej, inte på riktigt Skämts över dig själv: Ja Sagt jag älskar dig och menat det: Ja Bråkat med din pojkvän/ f.d: Ja Dricker du: Ja Vem är din bästa vän: Emilie, Nadia, Malin och så klart min syster Tess Vad är du mest rädd för: Döden Vilka kläder sover du i: Beror på Vart vill du gifta dig: Vet inte Vad hatar du verkligen: Lögner/ m.m m.m Varit kär: Ja Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Ja Vill du gifta dig: Ja Vill du ha barn: Ja SENASTE PERSONEN SOM: Sov i din säng: Robin Såg dig gråta: Han med stort H Fick dig att gråta: Han med stort H Du delade en drink med: Emilie Du gick på bio med: Henrik D Skällde på dig: Han med stort H Du kysste: Han med stort H DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU? Gråtit: Nej Köpt någonting: Nej Varit sjuk: Nej Sjungit: Ja Saknat någon: Ja Haft sex: Ja JAG HAR: Digitalkamera: En pajj Telefon på rummet: Öh min mobil Egen dator: Ja Husdjur: Nej Bra kompisar: Ja helt underbara Tar du receptbelagda mediciner: Nej SEX, KÄRLEK OCH SÅNT: Har du någonsin haft fyllesex? ja När var din första kyss? Vet inte Hur gammal var ditt äldsta hångel? 32 Och yngsta? 18 Hur många seriösa förhållanden har du haft? 2 och ett halvt Haft sex med någon som har pojk/flickvän? Ja Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 3 Vad tycker du om kärlek? Jag är kär i kärleken ;) Har du flashat/strippat nångång? Haha de kankse man har ;) När kramade du någon sist? Förut idag Saknar du någon speciell person? Ja Har du svårt för att bli kär? I alla fall på riktigt När kysste/hånglade du med någon sist? Förut idag Ångrar du det? Nej Är du singel? Ja När fick du senast en komplimang? Vette faan Har du träffat någon person irl som du lärde känna över internet? Ja Har du hånglat med någon av samma kön? Ja



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kul lista.. den snor jag om det går för sig ;)

2009-04-20 @ 23:26:10
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Jeanette

sv: Hehe.. do that :)



Ja, jag älskar kryssningar.. Ska åka med min bästa killkompis och hans tjej,hans syster och några andra kompisar till :)

2009-04-21 @ 01:29:27
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Anonym

den speciella personen du saknar och som är en av de tre du verkligen varit kär i kan ju inte vara någon annan än Linus !

2009-04-21 @ 07:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0