Glad påsk



Idag är det fest. Jag är snart taggad.. Men jag är nog lite hungrig tror jag..
Aja så kan de va. Har vart framme på stan och köpt en kjol nyss.
Ska fixa i ordning mig nu och dra upp till emilie..

Igår va jag i Trollhättan en sväng igen.. Sen va det ju middag med jobbet.
Så trevligt så, måste dock erkänna att jag var as dålig och det va skitsvårt.
Ja music quiz en alltså :P
Men man kan ju inte vara bäst på allt.

Kom på att jag även vart hemma hos pappsen idag med..
Åkte i raggarbilen in till stan.. HAHA..
I alla fall så det jag skulle komma fram till va det att.
Efter pappa släppt av mig så skulle jag få skjuts fram till stan av en annan
då jag tyckte det var för långt: att gå från Rörstrand till Systemet :)
Så satt jag i bilen så löd konversationen så här:

Han: Duuu ?
Jag: Hm? aaa
Han: Här !

(så får jag ett påskägg)


Jag: Vart har du vart och snott de?
Han: Vadå snott? Jag har faktiskt vart och köpt det bara till dig!
Jag: Naaaaaaaw vad du är söt

Så svårt var det att göra min dag till en superdag :)
Så nu sitter jag här och äter ur mitt påskägg.. hehe..
Jag vet att jag är super mesig HAHA..
Men JAG fick ett  påskägg :)

Hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0