gå och dö eller nått !!!!

Det är nu jag inte ska skriva.
Men de är ändå nu jag skriver..
Hur smart är jag då igentligen på en skala?

Jag är så arg, så arg just nu! Och det gör ont, så ont just nu.
Men snokfia som jag är  har jag väll ingen annan att skylla
än mig själv.. Jag kan bara inte förstå varför alla ska vara sånna jävla
BÖG AS hela tiden ! Hur en del folk är funtade i huvudet kommer jag
nog aldrig att förstå mig på.. Jag tänker inte bli ledsen. Jag vägrar..

Jag tänker ge igen! Varför ska jag va den som ska tåla all skit ?
Ne nu vet ni vad är jag trött på det. Jag ska va sånn som du är.
Varför ska jag va så in i helvetes jävla redig när du inte är det ?


Ne för kan inte du va det så Tänker faan inte jag va det heller..
Nu ska jag lägga mig och protest sova !!!


Ni andra kan gå å dö eller nått ! Ser det ut som jag bryr mig !!!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0