:)

God eftermiddag !

Sitter hemma hos min älskade syster. Hon har
tagit hand om mig idag.. Vi har suttit ute i solen och
löst korsord... Hon sa att det va bra att få frisk luft,
då blir man bättre fortare och jag tror ta mig fan att det
hjälpte.. Känner mig mycket bättre än dagarna innan..
Vet inte vad det är för fel på mitt jävla imunförsvar..
Är ju nått som är fel jämt.. Och så fort det ena går över kommer
nått annat.. Hm kanske är nått man kan kolla upp?
Kanske saknar någon grejj i min kropp, vad faan vet jag om sånnt liksom..
Men det är ju faktiskt på väg att bli sommar och då tänker faan inte jag
sitta inne å va sjuk hela dagarna är en sak som är säker..

I alla fall så har jag till och med hoppat lite stuttsmatta med Amber och Co.
Det va kul, kännde mig som en 4-åring :) Man ska ha kvar barnasinnet för
alltid.. Haha ja en del i alla fall.. :) Funderar på om det blir någon mer
middag här idag? Suger lite i magen nu känner jag..

Ne nu ska jag nog gå och ta mig en dusch, efter det får man väll se vad som
händer och fötter, men jag hoppas på mat i alla fall.. höhö..

Kommentarer
Postat av: Emmelie

pollenallergi kanske?

2009-04-30 @ 08:20:46
URL: http://emmelie1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0