Sommaren 2008 är nu slut, så dags för sammanfattning.

Vad började denna sommaren med då?
kan de ha vart karnevalen kanske?!
japp de var det nog och en lyckad sådan, haha..¨

sen så va det ju dags för självaste studenten.
och helt plötsligt efter 3 år inser jag hur mycker jag gillar min klass.
helt underbart härliga mäniskor :)

och sen var det bal dags..
och efter allt bölande över klänningen blev den helt okej.
ja det va ju lite problem där ett tag, men det fick duga.
och uppskattade att pappa tyckte att jag va fin, eftersom
han började att gråta. och det hör inte till vanligheterna :)

men hallå.. jag glömde bonnarundan,
här kommer en bild därifrån..

och här kommer det från ölbränbollen med :)
helvete vad bra vi va eller.. och jag vet jag va typ grymmast av alla..
hahaha :)

sen denna sommaren typ så har jag vart i tyskland :)
vadär med några från vara..
och fast det va mitt på natten, va det faan en trevlig resa dit å hem!

sen har jag vart å fiskat..
och föråt men fiska måste juva det tråkigaste som finns.
kom ju faan inga fiskar. och dom som väl kom va ju mindre ön en prinskorv.

sen så var det midsommar. för en gångs skull gjorde vi ingen speciellt.
bara fest hemma i lilla lidköping.

har umgåts en del med matilda, här satt vi och drack lite där..
(blir så ledsen när folk man verkligen tror förstår en inte har
den blekaste aning. du vet att även du kan såra.)

mest blir det ju att man har vart med nadia <3
och jag vet inte vad som händer men sommar kvällarna
brukade sluta med jag och nadia och varsitt glas vin..
och sen helt lost :) haha

i början av sommaren umgicks vi en del med bröderna bäckström :)
saknar min lilla jockepocke :P
(dock e det anton på kortet)
festa hemma hos katja.
en skit trevlig kväll, gammla minnen gammal musik :)

här e jag jocke å jessica på nån fest.. nadia e med där, bara inte
på kortet.. hehe..

sen blev vi bjudna på feting festen i göteborg..
det va en bloggfest.. vi fick dricka gratis åka limosuin hummer.
vi va fetaaa.. haha. ne men det va ball :P

lite tidigare innan sommarn typ va vi utbjudna på en fest på
locörn det va gammla klasskompisen daniel som bjöd oss.
de va en riktigt trevlig fest de med :)
anledningen till kläderna är att det fanns bastu :P

jag och jocke hade en cp natt..
haha vi tog typ 1000 kort på oss själva...
menkul va det som faan :P

vi va på trollhättan på lipz, jag malin nadia..
hehe alltså det va skit kul. har inga kort men,
ville bara skriva med de för det va nice...
Lite för mycket pengar brände jag bara :P
dum som jag är!!!


sen har jag och nadia vart på liseberg med min famlij..
de va skit kul och jag och nadia kom på den riktiga anledningen till
varför man igentligen åker till iseberg.. haha..


sen då så avslutade ju jag och nadia våran sommar med en vecka på kreta.
så jävla underbart va de. och det behövdes verkligen! Japp det gjorde de.
Nu är man hemma igen och sommaren är slut och det suger.




så de va den sommaren de..
är säkeret en massa roligas saker jag glömt att skriva med,
men jag orkar inte mer.
så klart eftersom jag heter carro, did i fall in love..
men det e slut på de nu..
han va en idiot och är inte värd min tid mer..



så nu är det snart höst då..
de ska bli lite skönt faktiskt..
nu kankse jag får varva ner lite ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0