Skit msn

hallo :)

msn funkar inte å jag fattar faan inte varför!
Åhh kan reta mig som fan på sånna saker..
haha inte för jag har någon super viktig att prata med på
msn nu ändå, men det e själva grejjen jag stör mig på..

skulle igentligen hem till en vän sen, men jag skippar nog det är bra seg idag.
tror jag har min sjuk innan jag blir frisk dagen.. haha om ni fattar vad jag menar!
Nadia är på jobbet nu, så jag är ensam hemma.. någon som  vill komma med bular ?
haha ne jag ska nog gå och ta mig en glass och sätta på mtv lite :)

söka jobb ska man göra med.. åh palla och bli vuxen, ne vet ni vad jag vill alltid vara liten. gud va skönt det va å slippa ta ansvar, men nu måste man. sånnt e livet...

hörs sen..
byebye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker nog du ska träffa vännen istället......

2008-09-10 @ 19:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0