Seeeg dag

mm dagen som började så toppen, åh va hände för å få mig på detta humöret..
Ingenting blev bara tokdepromerad när jag skulle till jobbet..
Det bara är en sånn dag som suger. men jag vet nog vart det är skon klämmer..
Vet inte om jag pallar läget som de e nu bara. vet inte om jag skulle kunna vara så modig eller skulle kunna ta den risken
å göra de. å lämna det/dig.. fast du inte ens vet nått.. att det e nått. från min sida i alla fall.

ikväll ska det i alla fall bli mys hemma på annagatan :) jag och nadia.. hehe..
sen vette faan om det blir så att vi båda får beskök sen. haha eller om det slutar med
att ingen utav oss får det.. Jag lovar att när jag och nadia sitter där hemma under fläkten med kaffet och ciggen
och komme rin i våra diskutioner så är vi det sötaste paret ever...
Typ som igår eller om det va i förrgår.. Sitter å tittar på varanda med puppy eye´s hahaha...


haha inte för jag fattar varför jag ska berätta de här, men jag får väll bjuda på den :)
nadia och jag prata om den grejj så sa hon : Det går åt som smör i solsken, jag tänkte en stund sen kläcker jag ur mig:
men va fan vadå smör i solsken det är ju faan vinter snart! hahahaha.. Japp så smart va jag igår..

Ne dags att komma igång å jobba nu kankse.. Seg i huvudet.. vill bara hem å käka tacos.. mumms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0