Så tänker man igen...

vill börja med att lägga in denna låten..
Lars eriksson är med i idol. han e grym och han gör även sina egna låtar..
första låten i början e inte hans men den sista e det.. å den e grymt bra..
.. Vet även att lilla stina :) har den i sin blog....



hur underbar e han inte ? :)


Jag och nadia har pratat lite idag..
hm om det kommer bli någon flytt eller inte..
Vi vill verkligen de båda 2, men då måste det hända nått nu..
annars kommer det bli för sent..
Då kanske de man väntar på redan nu är borta när man kommer hem!?
Hm a de e knepigt det där..
Nadia sitter just nu på en telefon interjuv :)
Håller tummarna att det ska gå bra.. Men de gör det säkert..

Kom hem för inte så länge sen.. Spenderade inte natten på anna gatan i natt alltså..
hehe det va ju lite kul igår måste jag säga.. Hm jga vet inte men ni kanske fattar mer när nästa dagboksinlägg kommer ut.. Igentligen fattar jag inte varför jag ska lägga ut min dagbok.. men men de e la nått jag fått för mig! :)
Lite kul si så där... Bara de inte misstolkas så! :)

Ne nu ska jag hoppa in i duschen å sen blir det till å dra fram på stan en sväng innan jobbet..
Have a fucking nice day!




It's a simple fact that you can't seem to handle me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0