så mycket var det för ett avslappnande bad :)

japp alen kom förbi så jag fick duscha fort som faan :)
sen drack vi kaffe å tjöta lite, men sen så va det bara ta på sig skorna
och gå ut på en liten promenad, men det va faan as skönt ute idag ju!

Sen skulle han dra och mura lr nått så jag gick till affären och handlade lite
och så nu e jag hemma igen! Men det e skönt att ha vart ute!
Nadia kommer hem om ett tag med. Hon skulle bara shoppa klart in the Örebro först! hehe..
Får se vad kvällen väntar! Hoppas på ett mirakel kanske vore nått :) nee nu e det bara jag som tänker högt
igen! jag ska lägg ut den låten jag har babblat om med! Så ska jag lägga in texten.. Inte för att jag inte tror att ni fattar
engelska moahaha men de e ju lättare med text, och den stämmer så grymt bra in på
hur jag känner/kännt! Yeah yeah..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0