Mariestad

i morse gick jag upp klockan 9.. å fy vad trött jag var..
gick ut mötte mamma åkte med henne till mariestad där hon köpte en
mobil telefon.. blir nog en ny för mig med snart :) de e nice.. sen åkte vi och handla
och tog en fika på hjärtbergs.. det va mysigt även om jag har en mamma som är super stressad till max   :D
kom hem somna på soffan å vakna nu! måste käka nått för jag e svin hungrig. men jag orkar inte..

ikväll ska vi väll gå ut antar jag.. som vanligt alltså.. hm hade inte vart helt fel med en hemma kväll med as mycket godis och popcorn å chips å sånn shit :P men men så antar jag att fallet inte blir..

ne nu ska jag göra nått skriver kanske en rad sen..

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0