jag tror idag är dagen då jag håller mig inomhus...

igår gick vi till stad. jag jocke å hans polers..
riktigt trevligt va det, men sjukt mycket fok.. undrara va alla kommer ifrån helt plötsligt. :)
aa det svin nice i alla fall. Till efter stadt dårå som vanligt... Först e min telfon pajj.
å retar mig som faan, går å ringa å så men halva jävla skalet e ju bort så den har blivit helt mysko..
sen gjorde jag världens hemskaste grej, jag e ju så jävla pinsam att det finns inte..

Herru gud Caroline, vad tänker du med ibland alltså..
kommer man ju inte kunna visa sig ute på ett tag!
men men så får det väll vara då..
nu ska jag lyssna på min depp musik!

hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0