I need inspiration


Det är nog lätt att man fastnar i då tiden.
Istället för att leva i nuet.

jag tror jag har vart svin bra på det faktiskt.
men ska försöka att inte ha de så nått mer.
Är trött på det mesta nu!  Ja verkligen det mesta.
Det va nog i Lördags jag kom på mig själv.
då var allt bajs, skit åt helvete.
Och när jag behövde en tröstande arm av någon
slutade det med att jag åkte hem till mammsen i stället så
hon fick ta hand om mig. Blir så arg för att jag bryr mig för mycket
ibland men jag tror det är en sjukdom jag har. Jag har mina perioder som
alla andra antar jag. då man kankse tycker att allt e toppen kul...
åh tyvär råkar jag väll ha hamnat i den perioden nu!

Vill bara att det ska gå över men aa jag vette faan.





Ne skit samma.
nu tänker jag sätta mig och äta en massa
godis och bli fet
(are)
underbart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0