Det blir inte alltid som man tänkt sig

blir nog kanske så att jag spenderar dagen i stan i alla fall,
åker nog in lite senare :) kom hem för inte så länge sen, va me mamma inne å handla å så..
hände värsta roliga grejjen inne på hjärtberg.. haha aa så blind jag kan va ibland asså..
men aa det va ju bra att jag såg det nu då... han va faan het idag me :)

haha ne vet ni vad jag ska göra nu?
packa upp resten av sakerna jag va å hämta nyss..
det e ju typ hur mycket som helst men men, man måste !

Hörs kanske senare igen..
byebye


hahahahaha

haha jag har funderat på att klippa lugg :)
vette faan om jag vågar men.. njaa får se..
va tycker ni ?

Kommentarer
Postat av: sabina

haha a de va ju inte de snyggaste när du sätte i ditt ansikte så där men om man tänker sig ditt hår så tror ja absolut att de kan va fint hehe=P

puss

2008-09-19 @ 23:43:54
URL: http://sabizle.blogg.se/
Postat av: amela

om du klipper så kör på den från bild nr 2.. den luggen tycker ja iallafall!!! men som ja har sagt blire ikke bra sååå hoppa inte på mej.. haha

2008-09-20 @ 00:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0