det är bättre än igår

ja jag vaknade då för en timme sen kanske..
är hemma på annagatan själv. Har vart så duktig och käkat
frukost och allt fast jag hatar å plcka fram bara till sig
själv det känns så jävla meningslöst
så de finns inte. Jaja fick mitt svar
igår i alla fall. Inte för jag tyckte det va en så super kul
anledning men då vet jag ju i alla fall att de inte va nått..

Igår satt jag här hemma hela jävla dagen, sen vid
22.00 kom jocke på den
brillianta idén att vi
drar till bowlingen, så det va
bara byta om och dra dit. Satt där
ett tag, och jag tycker seriöst att det är alltid lika
 trevligt på bowlingen!
Efter det skulle vi dra hem
till jocke men vi råkade hamna på Majjos en sväng.
Och det e inte mitt typ av ställe kan jag ju
 tillägga då.. haha..
Jeje men det funka drack
världens äckligaste drink.
Fy faan..
Sen drog vi och på väg
hem till Jocke ringer han så tjötar vi lite,
så fråga jag vart han va, å då säger han:
nee vi kom precis till Majjos!
Jag säger ju det, jag och min jävla otur,
ska den förfölja mig hela livet lr? haha..

hemma hos jocke va det flum, kul som fan.. haha tror till och med att jag har lite
träningsvärk i magen för jag skratta så sjukt mycket igår.. Men hur kul jag än hade de,
så vid 4 tiden började jag bli lite seg och vandrade då hemmåt. Hem till lilla peppan,
alltså pepsi katten vi tar hand om! Har en del kort eller aa skit mycket kort från i
fredags men jag kan inte lägga ut förens nadia kommer hem, så dom får ni se då!

Nu ska jag dricka kaffe och sen gå och lägga mig i ett avslappnande bad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0