Dags för lång läsning

japp nu tänker jag skriva om kreta.. även fast jag igentligen inte orkar.
för visst faan e jag fortfarande sjuk och ryggen av..
men men gör jag det inte nu kommer jag aldrig göra det :)


Torsdag:
Frida körde oss till Göteborg. Filip och Gica va med också.
Så gulligt av henne att ställa upp och köra oss :) she´s the man :) hehe...
aja jag hatar att flyga så jag va nervös som ett as, trode typ att planet skulle störta och jag vet inte vad. men väl uppe
i luften var det lugnt. kom fram som vi skulle men sen så va det massa jävla krångel så de hela slutade med att vi fick spendera våran första natt på kreta på ett annat hotel, och skulle få byta till vårat dagen efter.
aja som sagt de löste fint..

Fredag:
Så gick vi upp käka frukost. Gick på stan en sväng, kika i alla 1000 olika små supermarketar..
men det är mysigt tycker jag! med alla små affärer alltså :)
Fick ta taxi till vårat "riktiga hotel"...
väll framme där lämnade vi in väskorna och drog ner till stranden för att bada och sola.. 
Den kvällen tog vi en promenad på stranden.
Då mysiga är vi liksom :) haha..

Lördag:
Sola och badade även idag efter som det va igentligen det hela våran semester bestod utav haha,, 
gjorde i ordning oss. drack en cider eller två på våran uteplats :)
tjöta skit käka vatten melon.. 
skulle ta bussen in till stan, men jag och nadia måste ju va smartast i stan så det hela slutade med att 
vi fick ta taxi in till repthymnon.. haha.. gick till ett ställe som hette Rock Cafe.. 
De va livat där men det va typ 95% svettiga greker i för tajta brallor och skjorta... haha..
dansade en stund men de va så jävla mycket folk. bra hett alltså ..
skulle gå ut å ta lite luft... så mötte vi fransmännen :) hehe.. 
Satt och tjöta med dom ett tag.. sen körde dom hem occ så snäll så vi slapp ta taxi hem med :)
bestämde att vi skulle hitta på något dagen efter på kvällen.. 
Gick in till oss jag och nadia och somnade gött..

Söndag:
Solade och badade i havet.. 
haha som vanligt då :) gjorde i ordning oss.. gick ut och ställde oss vid vägen utanför hotellet..
Klockan 10 som bestämt kom dom och hämtade upp oss och jag lovar att han alex kör som en jävla bil tjuv.. 
det gjorde iofs alla där men ändå :) 
åkte till deras hotell som nog är det fetaste hotellet jag sett i hela mitt liv.. 
Deras fontän vid ingången va fan större än våran pool.. 
jag sväär att helvete vad stort det va.. 
ja nog om det.. skulle bada hemma hos oss kom jag och nadia på men som tur va 
ville dom inte det haha... det va ju rena rama stormen där ute till havs.. så vi åkte hem till 
deras hotell och badade i deras pool i stället :)
Aa btw så tittade vi på how i meet youre mother med.. det va faan bra ju.. hehe..
 aldrig sett de innan.. såg typ 9 avsnitt lr nått :)
Klockan typ 8 körde dom hem oss... då va jag riktigt trött alltså.. 
sa hejdå ses aldrig mer typ eftersom dom skulle hem den dagen ju..
gick och la mig och sten somna i sängen.. sov så skönt :)

Måndag:
Sola och bada.. snackade med apollo som e helt sega i huvudet ibland verkar det som..
kika på tv lite lata oss.. käka vatten melon.. 
la oss skit tidigt :)

Tisdag:
Denna dagen åkte vi in till Rethymnon..
givk i alla affärer på alla jävla små gator.. 
köpte glass för typ 160 spänn haha.. 
som vi inte ens ville äta.. handlade typ inget heller... för det fanns typ inget ju!
Kikade på små hajjar enligt nadia i hamnen..
så gick vi typ vilse med.. haha hitta inte till bussen.. 
följde en gata som aldrig tog slut jag svär så jävla lång gata.. haha..
kom hem till slut slappa även denna kväll.. 
så skönt med lugn :)

Ondag:
sola och bada..
åkte in till stan igen för att hämta våra pengar..
that´s it liksom :)

Torsdag:
Dagen då vi skulle åka hem... 
idag va ju sista dagen i solen så vi pressade som faan :) haha..
kokos ojla å grejjer.. de e så det ska va :)
duschade gjorde iordning oss.. käka mat på favorit resturangen som vi ätit på hela veckan :)
spagetti bolognies varje dag.. mm det va gott. lite enformigt men är man kräsen så är man .. haha,,
handlade upp våra sista pengar.. åkte till flygplatsen..
dog typ av mina ryggsmärtor så jag fick en egen rad så jag kunde ligga ner och somna...
så underbart.. sen kom vi hem.. hem- till gbg.. därifrån hem till lidköping.. 
kul? nej de e det inte! 
Aja tillbaka till vardagen.. det är väll ett måste .. 







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0