Dagboksinlägg nummer 1

22 september -08


Kom hem för en stund sen. Har käkat å så. Idag har jag träffat Jessica en snabbis, det va ett tag sen. Det va mycket trevligt. Efter det gick jag till jobbet. Och jag svär det gick verkligen skit idag. Ja fy faan va dåligt de gick. Aja alla har väll sina mindre bra dagar. Satt på msn på jobbet å
snackade med XXXXX fick reda på att han träffat en brud
så han kanske inte kan ses mer, även om han vill det typ. Å jag fattar inte men jag va typ nära på att börja böla lr nått. Jag har ju fan inte brytt mig om han på det sättet innan
så varför ska jag göra det nu helt jäva skit plötsligt. Så jävla typiskt
mig asså. Ne jag e ju fan dum i huvudet alltså. 
Men vilken tur jag har, han lovade att skulle det skita sig med hans nya tjej så är jag den första han kommer ha sex med. Å fucking halleluhlja vad glad jag blir. NOT!
Åh efterblivnare får man faan leta efter. Haha men nu har
det iofs redan gått över typ. Så då vet jag ju att jag bara inbillade mig i alla fall. Haha. Så nu vet vi vart vi har varandra å det e ju det bästa :) Å sen till råga på de så har inte XXXX svarat idag,
men det passar väll inte han kanske. Ne för det e väll klart att allt ska ske på alla andras villkor hela tiden.. Ne dags å sluta va så negativ. Ska kanske fika med Jessica i morgon igen. Det e nice!

Haha samma sak hände på hjärtberg igen btw.. haha mamma bara nu kommer ju din flört å jag vänder mig å där kommer ju så klart XXXXX.. haha tror vi bor där i smyg båda två :)

Hm funderar på å bara ta bort alla namn i mina dagboks inlägg å lägga ut dom i bloggen?! Då e den ju ärlig i alla fall. Jag gillar ärliga bloggar så
what the fuck I do it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0