Dagboksinlägg nr 4

Så sitter jag här igen, fan vad det blir at jag skriver ofta nu då. Kan det va att jag inte har så mycket för mig dom senaste dagarna. A kan va att så e fallet. Ush jag kan inte förstå varför jag är så ledsen jämt för.. för det e fan det jag e. Så fort jag blir själv så blir jag ledsen. XXXX va trött idag så vi skulle ses en annan dag. Hm hur kul e de då! Jag vet inte om det e nått jag bara fått för mig som jag e bäst på annars men jag tror fan jag gillar han ganska mycket ändå. Å hur mysko e inte det lr! Jag känner inte ens människan än ju! Det suger det här, för han e så jävla mysko! Hm kanske jag med är i och för sig, men det e inte samma sak. Jag får va det. Och det funkar ju inte om båda ska va det ju! Jag, Frida och Nadia va på shell nyss med, och vem kommer in där då om inte lilla XXXXX. Va fan skulle inte han flytta idag. Strö salt i såren gör de bara. För det har inte gjort tillräckligt ont redan liksom. Haha låten jag la in i bloggen innan stämmer ju så jävla bra in på mig alltså så de e faan sjukt! Queen - to mutch love will kill you..

Är det meningen att man som ensam människa hur klen man än är ska behöva utså sån smärta! Och sen undrar jag får jag andra att må så som dom kan få mig att må. Man kanske bara inte gör det medvetet. Jag har alltid tänkt att om man ska så fint som de heter göra slut, så ska killen då ta det ganska okej. Visst att han e ledsen men att det kommer gå över. Och det vet jag att det gör alltså, men tänk om dom mått som jag känner att jag mår när jag är nere över någon. Vilket är ganska ofta nu för tiden. Helvete vilket samvete jag borde ha då i så fall, för det är faan inget kul. Och som jag får höra så ofta bla bla bla andra har det värre, och att man ibland känner att man lipar över skit saker. Så e det faan inte alls det för varje sak i varje människas liv kanske påverkar olika. Någon kanske mår skit för dom e i krig, andra för e mobbad andra för dom har brustet hjärta. Kärlek gör lika ont som allt annat! Så jag har bestämt att jag får va ledsen över vad fan jag vill. Även om det inte är en stor grej. Ush så om man ska hålla vad man lovat så ska man behöva lägga ut den här texten i bloggen med, men men sagt e sagt. Och jag skiter nog egentligen i vad folk tycker om den ändå! Så det får va bra för idag. Nu ska jag gå hem till Ismeth en sväng för alen e där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0