Dagboksinlägg nr 3

Jag vet inte ens vart jag ska börja, eller vad jag ska skriva. Det e ju toppen
själv å behöva va själv när man mår som jag gör nu idag. Fattar inte om jag har gjort nått fel eftersom
 han inte kan svara eller höra av sig idag.
XXXX alltså. Visst att det blev jävligt pinsamt igår, men inte fan va de han det blev pinsamt för om fallet
 inte nu va så att det va hans tjej som öppna. Vad ska jag göra åt saken då liksom? Inte ett skit. Och hur värt känns de å sitta här och lipa över någon som jag inte ens lärt känna än, men vadå ska jag anta att han e ett
as bara för att alla andra är det. Så trött på det här är jag nu. Fy fan vad less jag blir. När faan ska det få bli min tur! Aldrig e tydligt. Jag undrar hur mycket jag tycker om han på riktigt. Eh de kanske är för sent att ta reda
på ändå! Hur lyckas jag jämt. Jag lyssnade på en låt förut. Passa så jävla bra in, bara
för det kommer jag inte på vad den heter nu. Ska hitta den sen å lägga in den i bloggen. Jag får väll skylla mig själv. Men fy fan vad det retar mig att han inte svarar. Å inte veta varför. Men han är väll som
han är på sitt egna lilla speciella sätt den därXXXX.

Ne nu får jag väll ta tag i livet å gå å köpa cigg eller nått. Kan inte sitta här inne å tycka synd om mig själv hela dagen! Men som jag sagt tidigare lyckas jag alltid sätta mig å skriva dagbok när livet känns som värst! Yeah yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0