Dagboksinlägg nr 2

Hur ofta händer det att jag skriver dagbok på jobbet ? Aja det e lite segt idag så det får gå bra plus att jag inte ska hem på några dagar. Hem till tun alltså... Hm igår sov
jag hos XXXXX ju. De va mysigt. Hatar ju att sova själv så.. Vi titta på film, eller hm jag titta på film, han somnade ju efter halva självklart...  Hell ride lr nått. Lite knepig film om jag får säga det själv.. Hoppas att han
kommer hem till oss ikväll. Han har ju inte vart där än. Får väll
se om han hade tid över :)  i hope so...

Nadia och jag har ju pratat om å dra snart.. Jag vill det så gärna. Skaffa mig erfarenheter men då ska de
ske nu. Nu på en gång.. Innan man ska gå å kära ner sig igen.. Typiskt mig jag vet.. Å det suger..
Men vem kan hjälpa att han e så söt.. så nu eller aldrig!

Seriöst detta jobbet jag har nu e hyfsat nice men jag vill göra nått. Ja antingen göra nått eller träffa the One liksom.. e så trött på läget som de nu! Har nog faan världens tråkigaste liv.. Okej nu överdriver jag lite då kanske, men fan va less jag e på skiten.. Sen har jag fått tanketorka med.. vet inte ens vad jag ska skriva i min egna dagbok längre.. Funderar på när tönten XXXXX  ska ge tillbaks min tröja. Han va ju tvungen att hitta en lucka i
sitt upptagna liv.. Yeah yeah han e ju som han e den grabben..

Ne nu ska jag inte skriva mer skit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0