With or without you

Ska lägga mig snart! Måste faan det för i morgon bär det av till Ullared med mamma å lillsyrran :)
Det kommer bli så trevligt så, men som vanligt kommer jag inte hitta nått, för det gör jag aldrig.
Men alltid när andra är det hittar dom skit frächa grejjer! aja hoppas på tur i morgon då!

Som vanligt när jag sitter här själv hemma börjar tankarna gå i huvudet!
Kan det va därför jag hatar att va sjäv kanske! Hm jag vette faan allså!
Funderade på förut va Burton igentligen menar! Tänkte å tänkte, men va faan
jag fattar inte va det e han syftar på! Vad vet han om mig på de sättet!
Och som jag försökt förklara tidigare för han: att bara för jag kanske är superbra
på att yttra mig om jag ser en hottie betyder inte det att jag vill ligga med den!!
Skriva om mitt horeriliv på internet!? Gör jag verkligen det ?

Nej det gör jag inte. Jag skriver vad jag tycker och vad jag känner. Betyder det att jag är en hora då eller va?
Visst har jag legat med folk! Vem har inte de? Men e jag hora för det ? Nej för det e jag faan inte!
Och du har ingen aning om hur jag har det på den fronten ändå! Och en till grejj jag undrar över är varför han kommit på det just nu! Vi va ju liksom vänner sist vi sågs! Så what the fuck e problemet! Kan det va så att det e din nya lilla brud som yttrat sig kanske!? Eh jag vette faan! Börjar bara bli trött på allas skitsnackande som inte vet ett piss om mig!
Och jag vill inte att det ska bli så: jag har ju börjat va en glad "tjej".. Ska jag behöva ändra det igen å bli stans argaste!

Åhh fy faan! Jag vet inte ens vad jag ska skriva!
Jag lägger nog ner det här nu!
För mycket negativitet för att skriva mer idag, då kommer det bara komma en massa skit ur
munnen på mig!




Sen måste jag säga en sak till Emmelie G hehe.. Att varje gång vi gjort samma listor eller samma test på facebook eller vad det nu kan va så även om man kanske inte skulle kunna tror det eller om du ínte håller med så tycker jag att det verkar som om vi e rätt lika ändå! haha.. Aa jag tror faan det ligger nått i de :P eller va tror du ?


jeje time for bed, tror faan jag ska sova i soffan framför tv:n med pepsi inatt!
Sleep tigth!


jag, sötnöten amber å katten :)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

hehe ja kanske de :P

resultaten på testen är ju typ samma :)

2008-10-08 @ 20:16:24
URL: http://emmelie1988.blogg.se/
Postat av: Tessan

Katten har ett namn SCHUMI !!!!! :D

2008-10-13 @ 10:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0