Utmanad

Japp även jag har nu blivit utmanad av Nadia :)
Här kommer reglerna och min "lista"


Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1.  Jag och Nadia är kattvakter, det roliga som dom flesta inte vet är att katten som btw heter Pepsi kan teleportera sig, vi har båda två typ sett det med egna ögon...

2.  Jag ska (när min limpa är slut) verkligen gå in för att sluta röka. Det är inget bra för hälsan.

3.  Nadia och jag har nog bland den roligaste humorn i världen, det är då vad vi själva tycker. Sen händer de ju ibland att man råkar dra nått intern skämt i fel umgänge och då rynkar folk på näsan och tittar snett! Kan tyckas vara lite barnslig humor ibland.. Men hallå vem har sagt att man behöver va vuxen på heltid?

4. Jag har en tendens till att aldrig somna innan 4 på morgonen. Oftast händer de när jag sitter själv hemma dock. Vilket iofs är ganska ofta nu för tiden.

5. Jag brukar ibland ganska ofta tjuvröka på ställen man inte får när nadia inte är hemma. Men ni ska veta att jag vädrar alltid ut då, och jag ska ju som sagt va ändå sluta snart :)

6. Önskar att man kunde bo i Hollywood så man skulle kunna änvända klackskor utan att bli lika långa som eifeltornet och se ut som ett mongo.. Jag är ju liksom redan 1.78

7. Börjar få ångest över framtiden. Vad vill jag bli när jag blir stor?


Dom stackarna jag utmanar är:

Emmelie, Stina, Malin, Lisa och Sabina

Kommentarer
Postat av: Anonym

fasen nu har jag blivit utmanad två ggr :P

får ta å fixa utmaningen snart

2008-10-30 @ 02:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0