Förlåt men jag har tråkig så nu kommer det komma en del!

Vilken svordom använder du mest? 
Faan och helvete :-)
Äger du en iPod?
Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
09.00 fråga mig inte varför?!
Hur många resväskor äger du?
1 som inte ens e min
Använder du flip-flops?
Helst inte
Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica Hjärtberg
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Vara med så klart
Vilken var den senaste filmen du såg?
En om fotbolls hulliganer kommer inte ihåg va den hette!
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
En vän så klart
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Lägenhet och körkort
Har någon någonsin kallat dig lat?
Japp för jag e svin lat av mig ibland
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Haha nej!
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
En egen :)
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Jag kan inte ha EN favorit
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Ja på ett sätt kanske!
När var senast någon stötte på dig?
De måste jag få säga va igår under min privata strippshow jag fick.. HAHA
Vad åt du till middag senast?
Pommes och Sås
Använder du huvtröjor?
Det händer :)
Kan du vissla?
Ja
Vem var den senaste som ringde dig?
Geten
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Dom som killar i magen och lite längre ner lr va säger du Nadia.. HAHA, jag dööör.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja det tror jag!
Vilket riktnummer befinner du dig i?
0510
Tittade du på tecknat när du var liten?
Va gjorde inte alla de, föresten tittar jag på de än :D
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Inte så stort..
Hur många syskon har du?
5 underbara
Är du blyg inför det motsatta könet?
Skulle jag inte påstå
Vilken film kan du alla replikerna till?
Fucking Åmål, bla
Äger du några band t-shirts?
Nej
När flög du senast?
I sen sommras till Kreta :P
Hur många stolar står kring ditt köksbord?
3
Läser du för skojs skull?
Nej
Pratar du några andra språk?
Engelska
Diskar du din egen disk?
Jag eller Nadia
Har du gråtit offentligt? 
Klart jag har :-)
Har du en stationär dator eller en laptop?
Än så länge är det en Stationär men bara veckan ut förhoppningsvis :P
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Bra sugen på fler tattoos
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej
Har du någonsin varit på Jamaica?
Ne men jag skulle jätte gärna vilja åka dit
Vad har du för väder? 
Skit väder :-(
Har du en blogg?
Haha öhh JA
Gillar du att flyga?
Nej
Vilken är din favoritdrink?
Sex on the Beatch
Gillar du din boende-situation?
Funkar utmärkt
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
5 kanske
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Haha verkligen. inte
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? 
Hände kanske lite för ofta :-)
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
21 :)
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Vet inte
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Jag tror inte på Gud
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
 Att det är syndast om mig i hela världen :-)
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja
Tycker du om att krama folk?
ja jag tycker det e mysigt
Äger du en digitalkamera?
Ja
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
JA!
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Alla, det e kul å läsa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0