This is what you do!

sex/kärlek


är du singel nu? -  Ja det är jag
föredrar du långa förhållanden ist för massa strul hit o dit? -  Ja i slutändan så :)
är du redo att satsa på ett förhållande nu? -  Nja you´l never know
har du haft sex? -  Ja det har jag
har du haft en kk? -  Japp det haver jag väll haft
har du kört oskyddat någon gång? -  Ja
har du dumpat någon och sedan ångrat dig? -  Ja det har jag
har du någon kille/tjej på g nu? - På G skulle jag väll inte vilja påstå
skulle du vilja ha sex med en kändis? -  Öhh ja
vem vill du helst ha med isf? - Pharrell williams
har du haft sex med någon när någon kommer in i rummet? -  Har hänt
haft sex på fyllan? -  Ja det har jag
sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? - Ja det har jag
sparat något från ett gammalt förhållande? - Klart jag har
somnat gråtande pga kärleken? - Ja
varit på en blind date? - Nej
 

kompisar


har du nån bästa vän? - Ja, Nadia <3
är du ofta med dina vänner? - varje dag
vad brukar ni hitta på? - allt mellan himmel och jord
bästa minnet med en nära vän? - det va en dag i parken
några riktigt bra vänner? - Nadia, malin
kan du vara dig själv med dina kompisar? - Klart jag kan
har du hatat din bästa vän? - Nej
sa du då upp kontakten med han/hon? - nej sa jag ju!
har du alltid kul med dina vänner? - 99% i alla fall!


sista som..


killen du fick en puss av? - A
sov med dig i samma säng? - A
du delade ett riktigt skratt med? - Nadia
du gick på bio med? - Henrik
du höll i handen? - A
du gick på stan med? - Nadia
delade en pizza med dig? -  Nadia
du ringde? - Mamma
skickade ett sms till dig? -  Mamma
du kramade? -  A


övrigt


har du någonsin smugit ut utan lov? - Ja
brukar du tjuvkika in i andras fönster? - Nje
längtar du till sommarn igen? -  Ja !!!
när du tittar dig i spegeln, vad säger du då? - jag kan flyga jag är inte rädd :)
hur svarar du i telefon? - Hallå
vill du ha barn? - Ja
har du gjort något olagligt? - Ja
vill du så får du gärna berätta vad? -  Ne de e hemligt
har du några tatueringar/piercingar? - Ja
hatar du någon riktigt mycket just nu? - Ja
bäddar du ofta sängen? -   Ne det skulle jag väll inte påstå
vad gör dig riktigt glad? -  Mycket faktiskt
går du i kyrkan? - Nej
gillar du att sjunga? - Ja
hur mår du idag? - Jag mår bra!
vilken klass går du i? - Första klass.. Moahahaha
har du mycket pengar just nu? - Hahaha nej
är det jobbigt att svara på frågorna? - Ne då
hur mycket är klockan nu? - 18:41


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0