klockan e för mycket för et här

Har du...


Följt Skilda världar? Ja det har jag gjort.
Sagt nej till ett samlag? Ja det har jag gjort
Snott någons mobiltelefon? Nej.
Varit medvetslös? Nope det har jag inte
Gjort nåt riktigt dumt? Ja det har jag
Gjort nåt du verkligen ångrar? Nej inte direkt, tycker inte man ska behöva ångra något.
Blivit full på ett släktkalas? Nej inte kalas?
Varit full i skolan? Nope har jag icke
Blivit portad från en krog? Nej jag är skötsam av mig! Haha
Varit full på julafton? Nej
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Japp

Slagit sönder en tv? Nej
Önskat att du var det motsatta könet? Skulle vart kul å få testa

Fått barn? Nej
Åkt ambulans?Nej
Gjort nåt riktigt olagligt? Riktigt olaglit, nej.
Fått din mamma att gråta? Ja fast jag anser då inte att det va mitt fel men :S
Blivit polisanmäld? Ja, men det hade hon inget för...
Slagit ner någon? Nej
Slagit någon blodig? Nej
Skämts över dina föräldrar? Ja fast på ett kul sätt :)

Skämts över din bästa kompis? Säkeligen :D haha
Ätit från en papperskorg? Verkligen inte...
-----------------------------------------------------------------------------------
Senaste person som...

Sov i din säng:
 Geten
Såg dig gråta: Malin och Linus
Fick dig att gråta: Faktisk så e det med Geten, lr a hela jävla situationen
Du delade en drink med: Nadia
Du gick på bio med: Henrik

Du gick på stan med: Nadia
Skällde på dig: Nadia :D
Skickade ett e-mail till dig: Mamma
-----------------------------------------------------------------------------------

Har du någonsin...

Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det:
Ja
Bråkat med ditt husdjur: Japp vi e ovänner nu!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Inte exakt men typ

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Varit i...


Usa: Nix!
Norge: Ja, när jag va liten :)
Finland: Nej.
Kina: Nopp!


Tyskland: Ja
Kanada: Nej!

Österrike: Nix!

Spanien: Nope

Afrika: Nej
..............................................................................................
Extra stuff...

Tar du droger:
Nej
Dricker du: Händer väll :)
Vem är din bästa vän/-ner: Nadia <3
Vad är du mest rädd för: Att det ska hända mina nära och kära nått hemskt
Vilka kläder sover du i: Trosor
Vart vill du gifta dig: A tror de nån gång i livet!

Vem hatar du verkligen: Det finns en!!!!
Varit kär: Japp
Kör du bil: Nej

Har du ett jobb: Ja
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja men kan även vara skönt att va själv.
Är du ett hälsofreak: Nej verkligen inte :D

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Japp

Är du ensam nu: Japp
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: Robbie Williams - Angels
Vill du ha barn: Någon gång ja!

...............................................................................................
Favorit...

Rum i huset:
Vardagsrummet, soffan!
Typ av musik: Allt...beroende på humör!

Parfym: Amore lr channel coco

Månad: Augusti
Sten: Mitt å Nadias hjärta sten vi hitta :)

..................................................................................................
De senaste 48 timmarna, har du...

Gråtit:
Ja!.
Köpt någonting: Mjölk å cigg
Varit sjuk: jag är faan jämt sjuk !!
Sjungit: Sjunger jämt...dock låter det förjävlig!

Sagt "Jag Älskar Dig": Nej
Velat säga till några att du älskar dem: Nej
Träffat någon ny: Ja
Saknat någon: Ja!
Kramat någon: Nej!
Kysst någon: Nej
Haft sex: Nej


...........................................................................................
Senaste...

Sak du stal:
 Faan vet jag :S
Gången du åt en 7-Eleven korv: Har aldrig gjort de
Frisyr? Sidbena
Fulaste kändisen?  Massor, kanske Charlotte Perelli
Snyggaste kändisen: Pharell

Vad vill du bli? RIK !!
Planer för idag? Sova!

Favoritdjur? Katt & Hund
Favoritperson/er? Finns en del!
Favoritporr? Ja jag älskar ju verkligen de så av allt jag sett så väljer jag nog deep inside myself :D eh fan vet jag!

..........................................................................................
Har du:

Digitalkamera?
Ja
Telefon på rummet? Nej

Könssjukdom? Nop!
Husdjur? Ja
Bra kompisar? Ja
Haft sex med någon som varit 7 år äldre än dig själv? Jodå...!
Tar du receptbelagda mediciner? Nej det gör jag inte
Vem vill du fika med just nu? Inte en jävel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0