Stulen av Stina :)

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Hungrig som faan annars e det okej :)
Är det nåt du absolut inte äter: Öh ja en massa, jag är nog den kräsnaste jag känner.
Kläder just nu: Sockar Hotpants Bh, himmlans sexig, haha not!
Musik just nu: Stone soure - throug the glass
Vad sa du senast: Puss och kram hejdå
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Framtiden
Längd och vikt: Men va faan jag är lång räcker inte de som svar
Hur många kuddar sover du med: typ 8 lr nått
Favoritväder: Sol sol sol, jag älskar solen
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Nadia, min mobil, mat
Spelar du nåt instrument: Nope neva
Morgon- eller nattmänniska: natt :S
Sparare eller slösare: måste tyvärr säga slösare
Vem är viktigast för dig: familj och vänner
Bästa film: Disney slår nästan inget men sen e dagboken jävligt bra med..
Tror på liv på andra planeter: vet inte
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja gör inte alla de
Har du några homosexuella vänner: Japp
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Japp
Hur många barn har du/vill du ha: 2 tror jag
Bio eller promenad: promenad tror jag (bio ska inte ses för ofta)
Snarkar du? Eh tror inte det!
Rädd för insekter? en del
Äckligaste insekten: spindel
Bästa bok? Pojken som kallades det
Vad vill du jobba som? Ingen aning
Pizza eller hamburgare? Pizza
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat e ju gött men då ska man ju orka med. Moahaha
Gungar du på stolen? Ne
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jag skulle vilja våga.
Hur många syskon har du? Hela 5 stycken :)
Vad är du mest rädd för? Jag vet inte riktigt
Är du rädd för blod? Om det e mycket
Saltar du på maten? Nej inte när den e färdig lagad
Gillar du att sjunga? Ja det e skojj sen hur de låter e väll en annan sak :D
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Handel och administration, vet fan inte varför.
Anser du att du är stark? Lagom haha
Brukar du sola? Ibland
Vad gör du om du får hicka? Skrattar för det låter för roligt
Röker du? Ja
Snusar du? Nej
Kaffe, te eller inget? Kaffekärring nr 1 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0