Smörgås kanske?

Nu är Nadia på jobbet. Beslutade mig för att inte gå dit idag för jag kommer ändå inte kunna jobba med hostan!
Hela förmiddagen har gått åt till att storstäda, inte så kul men nu e det klart å det e så skönt att ha fått det gjort :)
Satt och kollade på Hogan Knows Best precis, e det någon som har sett det lr. Jag började böla. Hårda mannen mjuknade upp och berättade för sin fru hur han känner. Gud så vackert. Å jag brukar inte inte böla till film/tv längre :)

Men men så kan det gå,
Jag och Nadia va ju inte riktigt hungriga innan hon drgo så det blev ju inte att vi käka nått,
men nu e jag faan lite hungrig. Tror nog bara jag tar en smörgås.. :) Vilket jag iofs ÄLSKAR!

Ne nu ska jag ta tag i tvätten med, vi har ju ingen torktummlare längre vilket resulterar i att det hänger tvätt på tork i hela lägenheten! haha ska nog ta ett kort sen så ni får se! Moahaha.. Ne nu ni nu ska jag äta! Byee soo long


Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Jösses, hur ska jag förklara, dom har väldigt blandat med kläder, färgglatt och mörka. Dom har väldigt mycket fina saker och helt i min stil. Tror du kan besöka deras hemsida om du vill veta mer :) Kram!

2008-10-15 @ 00:40:50
URL: http://baramaalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0