Seriöst? Mogen text!

Nu är det så här att jag har vart ute å gått,
Från margretelund till shell! Cred till mig :)
De liksom från ena sidan stan till andra! Å fy faan vad jobbigt de va.
Fick typ blodsmak i munnen alltså!

I alla fall så gick jag å lyssna på musik på mobilen, så kom en låt jag haft i evigheter, men så slog det mig:
Va faan e det dom sjunger!? Lyssna på det här alltså:


If you want to be my boy, lick my pussy for my joy.
Lick it up lick it down, lick my pussy all around.
Here i am I´m youre girl, Do me rigth, be my man.
Fuck me hard, Fuck me will. I´ll be nice. I´m youre girl.

If you want to be my friend, take my dick in youre hand.
Move it left move it rigth. Try to lick, suck and beat.
Here i am watch me girl, Play with me every day.
Try to kiss. What I am? I´m youre friend Juicy Ben

Seriöst, va e det för människa som kommer på nått sånnt lr? Aja ville bara skriva en rad lr två om de..
För nu gillar jag den inte längre, jag har iofs hört va dom sjungt innan bara att jag inte tänkt på de på de sättet.
Ush för den :)

Kommentarer
Postat av: zarah

okej varför inte? :P

2008-10-16 @ 08:34:20
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: KimLodberg

haha , vad heter låten ? :D

2008-10-16 @ 19:29:43
URL: http://crossthatline.blogg.se/
Postat av: KimLodberg

ahhaha dendära låten dansade jag till idag !

2008-10-18 @ 00:00:54
URL: http://crossthatline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0