Så trött man kan bli

Vissa människor, jag säger då de.
Hm asså jag blir bara så trött på de här.
Först ska du va min vän :S men sen när det inte passa längre
då e det lika bra att ta i som fan. Ja tala om hur jag lever mitt liv helt fel..
Klart jag kommer ändra mig och leva efter dina standarder..
Hell noo ! Kan nog inte bry mig mindre om när folk säger att jag är en hora..
Ingen vet hur jag lever mitt liv! Så i dont give a fuck!

Och om jag får reda på att de inte kommer från dig utan din nya tjej, så vet jag faan inte vad jag gör åt saken alltså!
Men det spelar ingen roll. Skit samma. jag börjar bli van nu! Jag har märkt för länge sen, Vem/vilka som är mina vänner!


Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0