Pyton

Japp idag mår jag pyton, vet inte varför jag alltid börjat må dåligt "dagen efter"
Synd om mig e det i alla fall och jag tänkte dra iväg och köpa lite käk nu!
Annars dör jag nog av svällt med. Igår va vi ju bonna fest :D
Va i Götene först och jag har typ lärt mig att bugga! Haha sen drog vi in till stan och till Stadt.
De va sjukt mycket folk ute igår, fy faan! Ofta det är det nu liksom sista helgen innan löning.
Men aja mycket folk va det i alla fall. Det hela slutade med att jag började blii lite trött så strax efter 2
kom geten och hämta mig och vi åkte hem hit!

Det blev en massa babblande inatt! Jag är ju så super bra på att babbla när jag fått i mig lite alkohol!
Men han sa att det va lugnt och det tror jag med! Men man måste ju liksom få veta, i alla fall när läget är som de är!
Han sa faktiskt en del saker som va värda att fundera över! Och jag hoppas inte att han missuppfattade mig.
Och tror helt fel nu! Men det tror jag inte! Sen drog han för inte så länge sen i alla fall! Och nu sitter jag som sagt här :)
Vem vet förhoppningsvis kanske han kommer förbi sen, det suger å va själv. :)

Iofs skulle kanske Jessica komma förbi en sväng å dricka en kopp kaffe med mig!
Det kommer bli trevligt i och med att vi har ett halvår mellan varje gång vi ses! Haha ne kanske inte
riktigt men.. aa typ!

Dom få bilder från igår lägger jag upp sen för jag orkar inte nu!
Hade bäst!


Kommentarer
Postat av: KimLodberg

haha ja men ändå ;)

2008-10-18 @ 19:25:03
URL: http://crossthatline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0