Mätt och Belåten

Nadia lagade köttfärsås idag.. Mycket gott, så nu e jag mätt förstår ni!
Igår va jag ju hemma i tun hela dagen, men sen vid 20.00 lr nått, så kom
Burre å  hämta mig och så åkte vi hem in till stan och bara satt å dega framför tv:n typ..
Det va gött det med. Bara tog det lugnt...

Ikväll blir det la utgång, vad annars liksom. När sa jag att min nykterist period skulle börja?
Mohahaha, ja tydligen inte än i alla fall! Jaja shit happens.

Pratade med pappa på msn, han kan va söt när det krävs han med märkte jag!
Ni ska få se vad jag menar strax. Lägger in en bild :)
Nu ska jag lyssna lite på musik så jag kommer in i rätt stämning känner jag.
Kan behövas! Talk too you later ! hehehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0