Lördagen då!

hm igår satt jag här hemma hela jävla dagen,
och jag mådde verkligen som jag förtjäna, fy fan.
Haha ja så kan det gå ibland. Satt här å kika lite vid datan,
snackade med Lisa och betämde mig för att vandra dit en stund.
Satt hemma hos henne och drack kaffe och tjöta lite om love!
Vilket jag anser suger. Hata kärlek liksom! Nee kanske inte hata men de
e faan inte lätt! Jaja satt där till halv 3 kanske.
Gick ner och mötte Jocke och Timmy och vi gick och käka på parkgrillen eller va faan de heter
de som ligger i Örtagsparken! Jaja de va gött som faan i alla fall,

Käka klart och sen drog vi hem till Jocke där hela stan va som alltid! Haha ska se om jag minns alla:

Jag, Jocke, Timmy, Anton, Ryssen, David, Alex, Fläsk.. Japp tror jag fick med alla de små grisarna :)
haha, satt där å lyssna på deras sjukt roliga humor. Sen ringde A och va full som ett och sa att jag skulle komma.
Så då vandrade jag dit. Och så typiskt, vi hade bestämt att jag skulle ringa när jag va utanför bara för att de e låst till trappuppgången. Och jag tar upp telefonen och ska ringa, då dör den!!!! Och ja tänkte det bara Nej nej nej nej nej!
Sen hade jag sånn jävla tur att det va öppet :) Kul att även jag kan ha tur ibland!  Haha..

Har legat i sängen tills 5 idag, haha då ledsnade jag klädde på mig och drog hem till annagatan.
Nu måste jag käka för jag dör av hunger snart! Sen ska jag tvätta och duscha :)
Får väll se om jag drar hem till han sen igen, det vore inte fel!
Ne hade gött, så hörs vi sen igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0