Lördag

Idag vet jag inte hur det blir än, skulle kanske dra till götete men..Aa får se vad som händer..
Vet i alla fall att jag ska titta på Dansbandskampen.. Hell yeaah.. Ska sitta framför tv:n och hejja!  haha..
Nee skulle igentligen kanske druckit lite vin ikväll men jag pallade inte gå till systemet..
Såå jävla trött....

Fast jag inte va ute igår så blev det ganska sent..Daniel va här, så när han drog gick jag och mötte geten...
Hehe full som ett ägg.. Det va kul underhållning att titta på han!
Gick hit i alla fall och så käka han bullar och drack mjölk.. Haha aa som jag sa va det underhållande...
Blev inte lika mycket prat inatt som det blev förra gången,
men jag tror det kan bero på att det inte va jag som va lite fuller igår.. Aja vi vakna i morse låg kvar en stund, sen va det dags för han att dra! Trååkigt..

Nu sitter jag här i soffan har råkat somna typ 3 ggr... Men men så kan det va om man e trött..
Tänkte laga nått att käka strax.. Men vaaad liksom? Booring :)

Ska nog ringa nadia nu och kika vad hon gör?
Hörs sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0