Jag snodde den av NADIA...


Ta de 20 första killarna i din mobil.

1 Agonis
2 Alen
3 Alex
4 Ayman
5 Basse
6 Besmir
7 Burton
8 Calle
9 Daniel
10 Emil
11 Erik
12 Ewe
13 Fadi
14 Freddie
15 Falk
16 Fredrik
17 Gillis
18 Hamodi
19 Henke
20 Henrik


--

Har du pussat nr 7 ?
Nej

Känner du nr 4 ?
Lite grann

Bästa minne med nr 9 ?
Hm, får väll säga när han tig av sig kläderna å på med jackan å somna på golvet :D

Skulle du kunna ge nr 17 en kram ?
Skulle jag väll

Hur är vänskapen mellan nr 6 och 7 ?
Dom känner inte varandra

Är nr 5 söt ?
Klart tror ni Jess skulle välja en osöt man :)

Vad är det bästa med nr 20 ?
Han e skiiiit snäll

Första intrycket av nr 16 ?
Minns inte det va ju 1000år sen.

Hur länge har du kännt nr 12 ?
1år kanske

Hur träffade du nr 3 ?
Genom Robert

Har du träffat nr 6 senaste månaden ?
Nope har jag icke

Har du varit i nr 11's hus ?
Japp vem har aldrig vart hemma hos erikS liksom :D

När är nästa gång du ska träffa nr 15 ?
Hm vad vet jag!

Är du vän med nr 8 ?
haha nee det skulle jag inte påstå. känner han typ inte..

Skulle du kunna visa dig med nr 19 ?
Haha frågan borde ju va om han skulle kunna visa sig med mig...

Vad snackar du och nr 10 mest om ?
Framtida giftemålet.. HAHA

Har du haft ett förhållande med nr 14 ?
Haha nee det e min morbror

Hur träffade du nr 1 ?
I skolan

Vad har nr 2 för favoritmat ?
Min så klart :)

Vad skulle du göra om du aldrig träffat nr 18 ?
Inte ett skit :)



Vem är roligast ?
Fadi :D

Vem är tystast ?
Jag tror det blir Henke för han bara e!

Vilka tycker du mest om ?
eh så får man inte fråga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0